Monday, June 15, 2009

Saat Yang Dinantikan DAH TIBA!


November 20th, 2008 | 6 Comments | Posted in Pelancaran

Hai, semua affiliater HEBAT! :)

Dengan secara rasminya dan dengan lafaz bismillah, laman web jualan Affiliate A+ kini dilancarkan kepada anda! Ramai yang tertanya-tanya serta menantikan kemunculannya dan hari ini adalah hari yang anda nantikan. Saya juga ada menyediakan hadiah-hadiah hebat untuk perserta Cabaran Affiliate. Tunggu post dari saya seterusnya :D

Begitu juga dengan ‘Pertandingan Kreativiti’ yang secara rasminya ditutup.. Saya akan ambil masa sehingga 27 Nov ni untuk menilai kekreatifan anda semua dan akan saya maklumkan melalui blog ini, siapakah yang berjaya menggondol hadiah-hadiah lumayan bernilai ratusan ringgit tersebut.

Kepada yang masih belum mendaftar affiliate, cepat-cepatlah daftar kerana cabaran Affiliate A+ bakal menjanjikan hadiah PALING lumayan seperti Laptop, Ipod, Camera dan Handphone..! Tunggu pengumuman dari saya tentang hal ni ya..

Apa-apa pun, jom kita pergi ke laman web Affiliate A+. Anda klik saja banner yang ada sebelah kanan ni ha. Saya juga nak maklumkan bahawa saya tak tidur lagi ni dan kejap lagi saya akan ke Serdang untuk interview praktikal. Sem depan dah praktikal..hehe. Dan mungkin kerana sebab tersebut, akan melambatkan saya dalam proses penghantaran link download.. Ok lah, itu saja..

selamat maju jaya

Mdin Musa & Ammar Zahar



layari : http://affiliateaplus.com

http://www.ZoneRahsia.myportal.my

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot ...blog ni masih dalam pembinaan lg TQ..