Monday, June 15, 2009

Ini hadiahnya Cabaran Berani Dapat!


November 21st, 2008 | 15 Comments | Posted in Pertandingan

Hai.. Smile

Terima kasih kerana mendaftar sebagai agen affiliate untuk ebook Affiliate A+. Khas untuk semua agen affiliate Affiliate A+, saya dengan berbesar hati ingin mengumumkan satu cabaran yang bakal menjanjikan hadiah TERMAHAL dalam sejarah cabaran affiilate.

Sebagai penjual dan penulis ebook Affiliate A+, saya menghargai usaha anda mempromosikan ebook ini. Dan berikut merupakan butiran mengenai cabaran yang akan saya anjurkan..

Cabaran Berani Dapat!:

1. Hadiah Laptop Asus Eee PC 900 = setiap 300 jualan yang berjaya dibuat

2. Hadiah Ipod Nano Chromatic 8gb = setiap 200 jualan yang berjaya dibuat

3. Hadiah Digital Camera Easyshare C613 6.2MP = setiap 100 jualan yang berjaya dibuat.

4. Hadiah Handphone Sony Ericsson K320i = setiap 50 jualan yang berjaya dibuat.

Tarikh mula penyertaan ialah 20 Nov 2008 dan tarikh tutup pertandiingan adalah pada 19 Disember 2008. Kira-kira dalam tempoh 1 bulan anda ada masa untuk mempromosikannya secara gila-gila.

Mustahilkah nak dapatkan Laptop?

Tak mustahil. 300 jualan adalah mudah sebenarnya jika anda menggunakan teknik yang betul. Ebook Affiliate A+ sangat mudah dijual oleh kerana Ebook tersebut diakui berkualiti dan datang dengan harga yang sangat-sangat rendah. Semua orang pasti mampu memilikinya..

Surat jualan, serta grafik untuk Ebook Affiliate A+ juga mempunyai conversion rate yang sangat tinggi. Jumlah conversion yang tertinggi setakat ini juga dipegang saudara MazlieNadzri yang menghasilkan2 jualan dengan hanya terima 8 klik! Ini adalah suatu yang amat-amat mengejutkan saya sebab conversion produk ini sangat tinggi.

Tips dari AmmarZahar

1. Cara terbaik untuk mempromosikan adalah email marketing. Ini memang tidak dapat lari. Namun jika anda sendiri tidak ada autoresponder, itu pun tidak menjadi masalah. Promosikan link affiliate anda kepada semua email kawan-kawan anda di MSN, Yahoo, atau Gmail. Promosi terhadap kawan-kawan sebenarnya adalah lebih berpotensi kerana kawan kita adalah prospek kita.

2. Jangan lupa juga jika anda mempunyai kawan yang ramai di Friendster, Myspace, atau Facebook. Jika anda mempunyai ramai kawan di laman-laman social networking seperti ini, anda boleh buat bulletin dan pastikan, tajuk dan kandungan buletin anda adalah ‘power’ supaya kawan-kawan anda membuka bulletin tersebut, dan klik pada link anda.

3. Blog marketing juga salah satu senjata yang saya sering gunakan. Buat satu blog pasal affiliate, dan masukkan review serta info-info mengenai cara buat duit melalui affiliate. jangan lupa SEO kan blog anda. jangan anda lupa, Rob Benwell (seorang jutawan blog) menggunakan medium blog sahaja untuk jadi jutawan dengan mempromosikan produk-produk affiliate.

4. Nak advance sikit, gunakan PPC seperti adwords. Sekali lagi tips dari saya, untuk mengelakkan anda kerugian dalam setiap klik, pastikan anda buat title yang baik seperti ‘Bayar RM37 untuk dapat RM1000 Seminggu’ dan untuk description pula, tampilkan kontroversi. Ini tips ringkas, dan saya ada bincangkan dengan lebih detail di Kelas Affiliate A+. Amit Mehta, seorang millionaore juga seorang Super Affiliate, HANYA menggunakan Adwords untuk mempromosikan affiliate. TIADA list email pun..

5. Gunakan forum-forum tempatan. Tak kira ada niche perniagaan internet ataupun tidak. Yang penting,JANGAN SPAM. Jika anda aktif di forum-forum terkenal seperti Cari, Carigold, Wangcyber dan sebagainya, anda boleh letakkan signature link affiliate anda dan letakkan sekali lagi kontroversi dan gunakan kreativiti anda dalam hal ini.

Banyak lagi cara yang saya ingin kongsikan, tapi rasanya cukuplah buat masa ini. yang pasti, jika saya menjadi anda, saya pasti mahukan Laptop sebab nak mempromosikan ebook berharga RM 37 yang mempunyai conversion yang tinggi agak mudah..

Akhir kata, Selamat Maju Jaya..Laughing

Mdin Musa & AmmarZahar



layari:

http://affiliateaplus.com

http://www.ZoneRahsia.myportal.my


No comments:

Post a Comment

Thanks a lot ...blog ni masih dalam pembinaan lg TQ..