Tuesday, June 16, 2009

Tawaran Untuk Masa Yang Terhad Sahaja!

Sistem Penjana Duit Anda Bermula Disini!

- Apa Yang Perlu Hanyalah KEMAHUAN dan KEAZAMAN yang tinggi untuk berjaya!


Daripada : Mdin musa & Nik Nasruddin NM

Tarikh:
Khamis Jun 18, 2009

Kepada semua bakal usahawan Internet yang dihormati,

Terima kasih kerana berminat tentang kami. Bagi melihat bagaimana keseluruhan sistem ini berfungsi, sila baca muka surat ini hingga ke noktah terakhirnya.

Anda boleh dapatkan website dan email autoresponder anda sebentar lagi tetapi sebelum itu saya ingin membuat tawaran kepada anda supaya anda dapat menggunakan website dan email autoresponder tersebut bagi kegunaan penjanaan duit seperti yang dijanjikan. Kebanyakan orang sangat menginginkan website untuk membuat duit tetapi tidak tahu bagaimana caranya. Saya tidak mahu perkara sama berlaku kepada anda!

Kami telah mencipta satu sistem yang membolehkan anda membina list anda sendiri dimana satu website lengkap dengan borang kemasukan nama dan alamat email yang mempunyai kod nama anda sendiri akan dibuat oleh kami bagi memberi peluang kepada anda membina list dalam beberapa minit sahaja. INGAT! Anda TIDAK PERLU untuk belajar HTML pun ataupun sebarang perkara teknikal dalam komputer untuk membuat duit bersama kami, anda TIDAK PERLU bersusah payah membuat website anda sendiri, anda TIDAK PERLU bersusah payah memasukkan Sistem Email Autoresponder sendiri, anda TIDAK PERLU memeningkan kepala memikirkan ayat-ayat promosi untuk bersama-sama membuat duit di Internet dan anda TIDAK PERLU memikirkan bagaimana untuk mencari sumber-sumber membuat duit tersebut sendirian. Pendek kata, semuanya akan disediakan dan dibangunkan untuk anda.

Semua ini dilakukan supaya anda juga memperolehi sistem yang sama sepertimana website awal dimana anda masukkan maklumat anda sebelum ini. Anda juga boleh menawarkan website dan email autoresponder ini kepada orang lain seperti yang saya lakukan sebelum ini. Jika tawaran tersebut menyebabkan anda memasukkan maklumat nama dan alamat email anda, saya pasti begitu juga orang lain. Saya jamin kebanyakan orang diluar sana mempunyai cita-cita dan keinginan untuk berjaya dan membuat duit seperti juga anda!

ANDA akan diberikan sistem yang canggih bagi membina list anda sendiri sekaligus menjana pendapatan dengannnya!

Kemudian apabila orang ramai memberikan maklumat mereka kepada anda, mereka akan diberikan muka surat ini yang mempunyai semua link (yang mempunyai kod nama anda bagi tujuan bayaran komisen) untuk anda pula membina list anda sendiri. Apa yang anda perlu lakukan hanyalah PROMOSI, PROMOSI dan PROMOSI. Jangan risau! semua cara pemasaran dan pengiklanan yang mudah dan senang diuruskan akan dibekalkan kepada anda(terutamanya pemasaran yang mengambilkira keadaan di Malaysia). Sistem ini akan membina list anda dan membina team anda. Saya tahu anda tidak sabar untuk memulakannya tetapi TUNGGU!!!...sebagai pilihan kepada anda untuk memulakan langkah anda menerima pendapatan secara online, disini saya tawarkan 2 jenis pakej untuk anda.

<<>>

Mdin musa
http://www.zonerahsia.myportal.my/

No comments:

Post a Comment

Thanks a lot ...blog ni masih dalam pembinaan lg TQ..